April 25, 2019 AKTUALITĀTES

Amata pienākumi:

  • vadīt, organizēt un kontrolēt grāmatvedības darbinieku un ekonomista darbu;
  • noteikt darba prioritātes un padoto darbinieku pienākumu sadali;
  • vadīt sabiedrības ieņēmumu un izdevumu daļu plānošanu;
  • sniegt priekšlikumus valdes loceklim un akcionāru pārstāvjiem par finansēšanas prioritātēm;
  • sniegt ieteikumus budžeta projekta izstrādāšanā, sagatavot un aizstāvēt budžeta projektus valdes sēdēs un akcionāru pārstāvju sapulcēs;
  • regulāri analizēt un pēc valdes un akcionāru pārstāvju pieprasījuma, sniegt informāciju par budžeta ieņēmumu un izdevumu daļas izpildi;
  • izstrādāt priekšlikumus sabiedrības budžeta līdzekļu izlietojuma efektivitātes palielināšanai;
  • piedalīties sabiedrības investīciju politikas veidošanā, sniedzot priekšlikumus par finansējuma iespēju prognozēm no sabiedrības budžeta;
  • izstrādāt un iesniegt tarifu projektus Regulatorā apstiprināšanai, veikt to regulāru uzraudzību un analīzi;
  • sagatavot budžeta ikmēneša pārskatu, sagatavot un aizstāvēt gada pārskatu un paskaidrojuma rakstu;
  • izstrādāt norādījumus par budžeta projekta sastādīšanu, grāmatvedības uzskaites metodikas izstrādāšanu un ieviešanu, kā arī citos ar finanšu vadību saistītos jautājumos;
  • organizēt sabiedrības kredītsaistību, maksas pakalpojumu uzskaiti un kontroli;
  • kontrolēt sabiedrībai izsniegto kredītu un kredītprocentu atmaksu;
  • administrēt grāmatvedības uzskaites sitēmas programmu;
  • sniegt priekšlikumus par budžeta līdzekļu atlikuma ievietošanu uz depozīta noguldījuma, izvērtējot nepieciešamību;
  • kopīgi ar struktūrvienību vadītājiem izstrādāt ilgtermiņa un īstermiņa finanšu plānus;
  • nodrošināt savstarpējo norēķinu veikšanu;
  • saskaņot darbinieku atlīdzības un to atbilstību sabiedrības budžetā apstiprinātajam darba algas fondam;
  • nodrošināt pārskatu sniegšanu valsts institūcijām atbilstoši kompetencei;
  • piedalīties vadības rīkotās sanāksmēs un paust viedokli par jautājumiem, kas saistīti ar finanšu vadību;
  • organizēt sabiedrības finansiālās darbības analīzi;
  • sniegt priekšlikums valdes loceklim un akcionāru pārstāvjiem par veicamo darbu racionalizāciju un efektivitāti;
  • regulāri iepazīties ar normatīvo aktu jaunumiem, izmantot iegūto informāciju darbā;
  • noformēt, kārtot un uzglabāt nodaļas dokumentāciju atbilstoši apstiprinātai lietu nomenklatūrai un lietvedības prasībām;
  • saglabāt un neizpaust personas datus un citu informāciju, kura iegūta veicot amata pienākumus;
  • veikt citus amata pienākumus, kas nav minēti šajā amata aprakstā;
  • ievērot darba aizsardzības, ugunsdrošības un domes iekšējās kārtības noteikumus;
  • nepārtraukti paaugstināt savu profesionālo izaugsmi un kompetenci.

 

Profesionālā pieredze:

  • labas zināšanas personāla vadībā, labas organizatora spējas, atbildības sajūta;
  • prasme vadīt, motivēt, strādāt komandā;
  • vismaz trīs gadu darba pieredze kapitālsabiedrību finanšu vadības sfērā;
  • spēja analizēt informāciju, izdarīt secinājumus un noformulēt tos;
  • spēja patstāvīgi plānot savu darba laiku un atbildēt par uzlikto pienākumu izpildi;
  • zināšanas lietvedībā;
  • labas iemaņas darbā ar datoru (programma Tilde).