
Amata pienākumi:
- vadīt, organizēt un kontrolēt grāmatvedības darbinieku un ekonomista darbu;
- noteikt darba prioritātes un padoto darbinieku pienākumu sadali;
- vadīt sabiedrības ieņēmumu un izdevumu daļu plānošanu;
- sniegt priekšlikumus valdes loceklim un akcionāru pārstāvjiem par finansēšanas prioritātēm;
- sniegt ieteikumus budžeta projekta izstrādāšanā, sagatavot un aizstāvēt budžeta projektus valdes sēdēs un akcionāru pārstāvju sapulcēs;
- regulāri analizēt un pēc valdes un akcionāru pārstāvju pieprasījuma, sniegt informāciju par budžeta ieņēmumu un izdevumu daļas izpildi;
- izstrādāt priekšlikumus sabiedrības budžeta līdzekļu izlietojuma efektivitātes palielināšanai;
- piedalīties sabiedrības investīciju politikas veidošanā, sniedzot priekšlikumus par finansējuma iespēju prognozēm no sabiedrības budžeta;
- izstrādāt un iesniegt tarifu projektus Regulatorā apstiprināšanai, veikt to regulāru uzraudzību un analīzi;
- sagatavot budžeta ikmēneša pārskatu, sagatavot un aizstāvēt gada pārskatu un paskaidrojuma rakstu;
- izstrādāt norādījumus par budžeta projekta sastādīšanu, grāmatvedības uzskaites metodikas izstrādāšanu un ieviešanu, kā arī citos ar finanšu vadību saistītos jautājumos;
- organizēt sabiedrības kredītsaistību, maksas pakalpojumu uzskaiti un kontroli;
- kontrolēt sabiedrībai izsniegto kredītu un kredītprocentu atmaksu;
- administrēt grāmatvedības uzskaites sitēmas programmu;
- sniegt priekšlikumus par budžeta līdzekļu atlikuma ievietošanu uz depozīta noguldījuma, izvērtējot nepieciešamību;
- kopīgi ar struktūrvienību vadītājiem izstrādāt ilgtermiņa un īstermiņa finanšu plānus;
- nodrošināt savstarpējo norēķinu veikšanu;
- saskaņot darbinieku atlīdzības un to atbilstību sabiedrības budžetā apstiprinātajam darba algas fondam;
- nodrošināt pārskatu sniegšanu valsts institūcijām atbilstoši kompetencei;
- piedalīties vadības rīkotās sanāksmēs un paust viedokli par jautājumiem, kas saistīti ar finanšu vadību;
- organizēt sabiedrības finansiālās darbības analīzi;
- sniegt priekšlikums valdes loceklim un akcionāru pārstāvjiem par veicamo darbu racionalizāciju un efektivitāti;
- regulāri iepazīties ar normatīvo aktu jaunumiem, izmantot iegūto informāciju darbā;
- noformēt, kārtot un uzglabāt nodaļas dokumentāciju atbilstoši apstiprinātai lietu nomenklatūrai un lietvedības prasībām;
- saglabāt un neizpaust personas datus un citu informāciju, kura iegūta veicot amata pienākumus;
- veikt citus amata pienākumus, kas nav minēti šajā amata aprakstā;
- ievērot darba aizsardzības, ugunsdrošības un domes iekšējās kārtības noteikumus;
- nepārtraukti paaugstināt savu profesionālo izaugsmi un kompetenci.
Profesionālā pieredze:
- labas zināšanas personāla vadībā, labas organizatora spējas, atbildības sajūta;
- prasme vadīt, motivēt, strādāt komandā;
- vismaz trīs gadu darba pieredze kapitālsabiedrību finanšu vadības sfērā;
- spēja analizēt informāciju, izdarīt secinājumus un noformulēt tos;
- spēja patstāvīgi plānot savu darba laiku un atbildēt par uzlikto pienākumu izpildi;
- zināšanas lietvedībā;
- labas iemaņas darbā ar datoru (programma Tilde).